
Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü öğretim üyesi Doç. Dr. Ali ÇETİN'in yaptığı sunumda; Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli çerçevesinde "Fizik Dersi Öğretim Programı"nın temel ögelerine ilişkin paylaşımlarda bulunuldu. Fen Bilimleri alan becerileri ve fizik dersi planlanması üzerine örnekler verildi.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Fizik Dersi Programı'nda öğretmen ve öğrencilerin rollerine ilişkin değerlendirmeler yapıldı. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları'nın ölçme ve değerlendirme yaklaşımlarından olan süreç temelli ölçme yaklaşımı, beceri temelli soru yazma ve bağlam temelli soru yazma teknikleri üzerine durularak ders esnasında kullanılabilecek dijital kaynaklara da vurgu yapıldı.