GENEL MÜDÜRLÜĞÜMÜZCE "MALİ HİZMETLER SATINALMA VE HARCAMA SÜREÇLERİ" KONULU ÇEVRİM İÇİ EĞİTİM GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Genel Müdürlüğümüze bağlı okullarda görev yapan yönetici ve öğretmenlere yönelik olarak 17 Mayıs 2023 Çarşamba günü 15.30-17.30 saatleri arasında "Mali Hizmetler Satınalma ve Harcama Süreçleri" konusunda uzaktan hizmet içi eğitim yapıldı.
Genel Müdürlüğümüz İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığınca çevrim içi olarak Daire Başkanımız Sayın Selman KÜÇÜK'ün sunumu ile gerçekleştirilen bilgilendirme toplantısında MEBBİS Ödenek Takip Modülü Genel Kullanımı, Kurum İşlemleri ve tanımlamaları, Tüketime Yönelik Mal ve Malzeme Alımı, Yolluklar, Hizmet Alımları, Menkul Mal, Gayrimaddi Hak Alımları, Bakım ve Onarım Giderleri, Gayrimenkul Mal Bakım ve Onarım Gideri, Hane Halkına ve İşletmelere Yapılan Transferleri (Pansiyon İaşe, İbate Giderleri), Mamul Mal Alımı (Donatım),Menkul Sermaye Üretim Giderleri (Projeler),Taşıt Giderleri ve Mahkeme Giderleri ile ilgili konulara değinildi.